.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پرداخت حقوق بازرسان ؛
سازمان صنعت و تجارت مازندران ؛ وعده ای که عملی نشد!
شمال نيوز: اینکه وعده دو سه روزه پرداخت حقوق بازرسان از سوی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به حدود سه ماه رسیده، اما هنوز از حقوق خبری نیست./ در نامه دوم بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران آمده است:‌ ایام بازگشایی مدارس است و نتوانسته‌ایم ....

بیست و هفتم تیرماه سال جاری بازرسان شرکتی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در نامه‌ای به خبرگزاری فارس اعلام کردند که سه ماه حقوق دریافت نکردند.

پس از آن رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در 31 تیرماه  گفت « برای رفع این مشکل نشست‌های مختلفی را با مسئولان داشتیم  و برای رفع این نقصیه با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز جلسه‌ای را برگزار کردیم و «معاون وزیر نیز برای رفع این مشکل توصیه‌هایی داشت. مشکل پرداخت حقوق کارکنان شرکتی بازرسی مازندران تا دو سه روز آینده حل شود.»

اینکه وعده دو سه روزه پرداخت حقوق بازرسان از سوی ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به حدود سه ماه رسیده، اما هنوز از حقوق خبری نیست.

در نامه دوم بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران آمده است:‌ ایام بازگشایی مدارس است و نتوانسته‌ایم وسایل مورد نیاز را برای فرزندان‌مان فراهم کنیم.

درباره پرداخت حقوق رئیس سازمان می‌گوید که ذی‌حساب اسناد را امضا نمی‌کند و ذی‌حساب هم می‌گوید رئیس باید امضا کند.

نمی‌دانیم در این رابطه چه خلا قانونی وجود دارد که حقوق ما را پرداخت نمی‌کنند.

133 بازرس هستیم که دو سه شیفت کار می‌کنیم و اکنون کشیک نمایشگاه پاییزه، مرغ و کشتارگاه‌ها را هم انجام می‌دهیم، یک نفر نیست که حرف ما را انعکاس بدهد.

بازرسان در این نامه افزودند:‌ حقوق‌ها از تهران واریز شده، اما اینجا نه حقوقی به ما پرداخت کردند و نه وضعیت مشخص شده، بیمه هم نیستیم.

تبدیل وضعیت در 28 استان انجام شده و دو سه استان مشکل دارند که ما هم جزء همین استان‌ها هستیم.

در ادامه این نامه آمده است:‌ در قالب شرکت نگار نصر برای بازرسی از واحدهای تولیدی سطح شهرستان و استان مشغول به کار شدیم و تا زمانی که امور زیر نظر شرکت بود، مشکلی نداشتیم.

از زمانی که دستور رئیس جمهور مبنی بر تبدیل وضعیت در قالب قرارداد معین ابلاغ شد، هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، نمایندگان مجلس، استاندار و معاون سیاسی امنیتی استاندار در جریان کار قرار دارند، قرار بود دست به دست هم دهند و مشکل حل شود، اما مشکل هنوز پابرجاست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 مهر 1391
واقعا پنج ماهه حقوق نگرفتن! خیلی هنر کردن زندگیشونو اداره کردن به ما هم یاد بدن. واقعا دیگه بعضی آقایون شورشو دراوردن اینجوری هم مگه میشه زندگی کرد.
مجید 1 مهر 1391
باسلام
اینها همش حرف مفته کسانی هستند که پس از ادقام سازمان صنایع و بازرگانی و انتخاب آقای دکتر هاشم پور گل سرسبد مدیران استان به عنوان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت حسادت می کنند و جریان را منخرف می کنند
79 1 مهر 1391
آیا مسولین استان از ارشد گرفته تا پایین ترین سطوح کارمندی اگر حقوق آنها چند روز به تاخیر بیافتد واقعا روزی چند بار به حسابداری و دیگر جاهای مربوطه زنگ می زنید واقعا درسته که در حال پیگیری هستید ولی میدونید چطوری دکتر میرن - خرج منزل را تامین می کنند- افساد وام ها را می دن- اجاره خونه را تا کی باید باه صاحبخانه قول این ماه و یا چند روز دیگه رو بدن دیگه پیش کیه دست دراز کنند قرض کنند آیا با همه این حرفها فکر نمی کنید خدای ناکرده بازرسان به راه خلاف کشیده شوند.
بازرس 1 مهر 1391
دوستان سایت مارو دریابید بازرسان خیلی گرفتار و رنجورند.
نا شناس 1 مهر 1391
واویلا.....
نا شناس 1 مهر 1391
پاچه خواری ممنوع.
ي 1 مهر 1391
سلام
اينجانبان بسيجيان پيرو رهبري كه در عرصه خدمت به مردم شريف و شهيد پرور استان مازندران در جامه ي بازرسي مشغول به انجام وظيفه هستيم،اعلام ميداريم با اين كه 5 ماه است از رفع كوچكترين نيازهاي خانواده هود معذوريم، هيچ گونه كوتاهي در انجام وظايف خود ناشته و نداريم،
ما به قولمان عمل كرديم و مي كنيم،
اين آقايان و مسئولان ما هستند كه بي معرفت شدند...
يا علي
نا شناس 1 مهر 1391
بازرسی که حقوق نگیره چطور میتونه کارشو خوب انجام بده نکنه خدای نکرده ........................
نا شناس 1 مهر 1391
باشه حالا کوتاه میام چون دو بار اظهار نظر که حق تو بود کردم ولی مدیر محترم سایت صلا ندانستند تایید بشه اصلا میخواهم بگم تو خانواده داری تا بفهمی زندگی پس از پنج ماه بدون حقوق یعنی چه، تو دیر رسیدی همه پست ها را پاچه خواران قبل تو پر کردند
نا شناس 1 مهر 1391
من یکی از کارکنان سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران هستم و تقریبا در جریان امور هم هستم -اینطور نیست که بگیم کسی نمیخواد مشکل حل بشه ولی شاید اگر ذیحساب محترم یه جور دیگه به مساله نگاه میکرد بازرسان عزیز هم به حق خودشون میرسیدند ولی ایشان با ایجاد چالشهایی(که بعضا قانونی هم هست)این امر را به تعویق انداختند و توپ را در زمین رییس سازمان انداختند که در واقع آقای هاشم پور را در معرض یک ریسک قرار میدهد که عاقبتش معلوم نیست-ولی عصاره کلام اینکه این مشکل بدست ذیحساب و خیلی زودتر از اینها قابل حل بود ولی ایشون این کار را نکردند و به قول خودشون در پاسخ به سوالی که یکی از دوستان پرسیدند که آقای ذیحساب از بچه های نگار نصر چه خبر ؟مشکلشون حل میشه یا نه؟با خنده پاسخ دادند:(بچه های نگار نصر)فعلا دارند فیض میبرند!!!!!!!!!!!!
خوب این خیلی ثقیل و سنگین هست که با این شرایط و عدم حمایت و کارشکنی برخی مسوولین و افراد،از کارمند آن هم در 2 شیفت صبح و بعداز ظهر و بعضا در شیفت شب و بازرسی های مربوطه انتظار کار بدون وقفه و بی اشتباه را داشت!
شما را بخدا به داد این بندگان خدا برسید............
نا شناس 1 مهر 1391
نظرات رو بزنید تا عمق درد بچه ها رو مردم حس کنن.
masod 1 مهر 1391
واقعان ظلم هست.ناظران در قسمت حساسی مشغول به کارند پس اگر با روحیه بدی کار کنن اتفاقات ناشایستی در بازاار روی می دهد.حتما به دادشان برسید
مازنی ریکا 1 مهر 1391
سلام دوستان
شما میگید 5 ماه ولی من میگم 14 ماه که حقوق نگرفتم که هیچ ، بلکه بعد از 14 ماه فعالیت مستمر و بدون حقوق وبیمه به من گفتن نیا...
آخه این رسمشه
خدا جای حق نشسته..... !! من الان بیکارم .
abdollah 2 مهر 1391
نظرات افراد جهت درج چه فیلترهایی را باید در شمال نیوز طی نمایند؟چقدر شما و سایتتان میتوانید حرفهای حق عامه مردم را که خوشایند مسئولین نیست درج نمایید؟ بخدا قسم عمده ترین علت عدم رشداستان ,متناسب با توانمدیهای موجود در آن ,ناشی از سرکار,بودن مدیران غیرمتخصص ,ریاکار حراف ومتملق میباشد که صرفا در تعقیب کسب کرسیهای بلندترند
نا شناس 2 مهر 1391
شنیدم ذیحساب با بچه های بسیجی مشکل داره اتفاقا یکی از مسئولین سازمان هم میگفت اصلا قرار نبود با بچه های نگارنصر سابق قراردادی منعقد بشه چون طبق اصل 44 داده بودن به بسیج و سپاه که موقتا بازار و اصلاح کنن. به نظر میاد با بسیج و سپاه مشکل شخصی داره ذیحساب.
نا شناس 18 مهر 1391
بازرسان فارس هم همین وضعیت را دارن . خیلی از رسمی در واقع می ترسن با ما قرارداد بسته بشه چون ما هم مدرک بالاتری داریم . هم اینکه بیشتر کار میکنیم . خلاصه دارن سنگ اندازی میکنن تا دولت کنونی تمام بشه و دست همه کوتاه بشه . به امید فرج آقا.
سینا 19 فروردين 1392
سلام و خسته نباشیدو تبریک عید و سال جدید و الی آخر...آقا جون عیدی نگرفتیم حقوق از بهمن تا حالا نگرفتیم.آخه این صنعت معدن تجارت مازندران چکار میکنه.بابا مردیم.ناله هسش اوضاعمون.چه گناهی کردیم.یکی صدامونو بشنوه باس حتما بمیریم تا یکی یه دوزاری بندازه جلومون.بخدا نمیبخشیمو نفرین به اون کسی که اینکارو باهامون میکنه.بوققققققققققققققق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.